رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کاندیدای مجلس شد
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که گفته بود کاندیدای نمایندگی مجلس نمی‌شود، در انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش خبر؛ اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آخرین روز از مهلت ثبت نام انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی، با حضور در فرمانداری تالش اقدام به ثبت نام برای نمایندگی شهرهای تالش، رضوانشهر و ماسال کرد. حسن‌زاده ۲۱ آبان ماه همین امسال، زمانی که شایعاتی در مورد پرونده بازی جنجالی چوکا تالش مطرح شد، گفت: «یعنی چون من دور قبل در این شهر کاندیدای انتخابات مجلس بودم ، مردم ریختند توی زمین و داور را کتک زدند؟ واقعا متوجه این بی تقوایی ها نمی شوم. بله، من دور قبلی، در تالش فعالیت سیاسی داشتم اما این مسئله درباره ۴ سال قبل است. الان اما اتفاقی که رخ داده ، یک صحنه زشت است که عده ای محدود ، ریختند و داور بازی را حتی اگر اشتباه هم قضاوت کرده باشد ، ضرب وشتم کردند. آنها باعث خدشه دار شدن نام مردم محترم شهر من شدند و حتی خود مردم خواهان برخورد با عوامل این اتفاق هستند. ما باید زوایای مختلف پرونده را بررسی کنیم برای همین از مدیر باشگاه دعوت کردیم به کمیته انضباطی بیاید. من نمی دانم که آیا خود آقای محمد یاری مدیر تیم هست یا نه ، اما به هر حال هر کسی که باشد ، باید بیاید و توضیح بدهد چرا آن اتفاقات افتاده است.»

حسن زاده در پاسخ به این سئوال که نامزد حضور در مجلس می شود ، گفت: «من چنین قصدی ندارم. من ساکن تهران هستم و نمی توانم در حوزه انتخابیه باشم . به دلیل مشغولیت های کاری در کمیته انضباطی و مسئولیت در دستگاه قضایی ، تصمیمی برای رقابت انتخاباتی و فعالیت سیاسی ندارم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 25142
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم